.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین بانک اطلاعات خبرنگاران مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه شناسایی خبرنگاران فعال استان از سال گذشته آغاز شده بود گفت: در سال جاری بانک اطلاعات خبرنگاران استان تدوین شد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در جمع مدیران مسئول رسانه های مازندران در ساری افزود: عرصه رسانه، عرصه منفعت طلبی نیست و رسانه ای که در جامعه اسلامی ایران فعالیت می کند باید رسالت داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع قلم در دین مبین اسلام گفت: هیچگاه نباید با این جایگاه که سرمنشأ الهی دارد، بازی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، به برنامه های رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سال جدید اشاره کرد و گفت: جشنواره های مطبوعات، نمایشگاه مطبوعات، تجلیل از خبرنگاران و پیشکسوتان رسانه آموزش و پژوهش و تورهای رسانه ای از جمله فعالیت های اداره کل در این عرصه خواهد بود.

ابراهیمی، از اجرای بانک اطلاعات خبرنگاران و فعالان رسانه ای در استان خبر داد و افزود: تشکیل این بانک مراحل پایانی خود را طی می کند و نقش مهمی در ساماندهی فعالیت ها خواهد داشت.

وی افزود: در سال 89 نشریات استان بسیار خوب فعالیت کردند و به وظایف رسانه ای خود واقف بودند.

ابراهیمی، همگرایی برای جلب و جذب گردشگران نوروزی را نمونه فعالیت مطلوب رسانه های استان برشمرد و گفت: نقش رسانه های استان را درایجاد بستر های لازم برای سفر میلیونی به مازندران نمی توان نادیده انگاشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اعتیاد، مهارت های زندگی، خرافه و فرقه های انحرافی، عفاف و حجاب، جنگ نرم و آسیب های اجتماعی از جمله موارد مهمی محسوب می شوند که نشریات می توانند با پرداخت صحیح و اصولی مردم را از تبعات مثبت و منفی آن آگاه کنند.

ابراهیمی به اهمیت و نقش رسانه ها در توسعه استان اشاره کرد و گفت: ذکر جهاد در پیام نوروزی مقام معظم رهبری، نیازمند عزم و همت همگانی تمامی افراد جامعه برای پیشبرد اهداف است.

مدیر دستگاه فرهنگی استان از جمع بندی و الگو پذیری این هم اندیشی برای آسیب شناسی مشکلات نشریات استان خبر داد و گفت: با حمایت و همراهی استاندار مازندران، قرار شد اعتباری با هدف رفع برخی از مشکلات رسانه های استان دریافت کنیم که با لحاظ معیارهای کیفی و کمی توزیع خواهد شد.

عین الله فلاح، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برنامه ریزی برای رونق فعالیت های مطبوعاتی در برنامه های سال 90 این اداره کل خبر داد و خواستار مشاوره مدیران مسئول در رصد مشکلات اساسی مطبوعات استان شد.

رستم دهقان، رئیس شورای مرکزی خانه مطبوعات مازندران، از تلاش برای پوشش بیمه ای خدمات درمانی اعضای خانه مطبوعات خبر داد.

وی افزود: اردوهای خبری و تفریحی، معرفی 35 نفربه مسکن و شهرسازی برای ثبت در مسکن مهر، پیگیری برای پرداخت هدیه ریاست جمهوری با همکاری اداره کل ارشاد رایزنی برای فعالیت های مشترک با سایر دستگاه ها از برنامه های امسال خانه مطبوعات محسوب می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.